Umowa stanowi wyraz nieustannego zaangażowania linii w rozwój piłki nożnej i budowanie więzi z kibicami 14 drużyn, które grają w jedynej zawodowej lidze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

– Sponsoring zawsze stanowił podstawowy element naszej strategii marketingowej. Dzięki finansowaniu i wspieraniu grona zespołów piłkarskich z całego świata i popularnych turniejów, możemy zapraszać duże kluby do udziału w wyjątkowych zawodach na terenie ZEA i tym samym przybliżać je kibicom. Dzięki naszej nowej umowie partnerskiej z Arabian Gulf League będziemy mieli jeszcze większe możliwości działania na rzecz ligi zawodowej Zjednoczonych Emiratów Arabskich, wykorzystując okazje do nawiązania kontaktu między lokalnymi klubami i drużynami piłkarskimi z całego świata, tak skomentował podpisanie nowej umowy Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates.

– Współpraca z Arabian Gulf League stanowi dla nas szansę na dotarcie do kibiców piłkarskich w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Dzięki nowemu partnerowi będziemy mieli tu jeszcze większą rolę do odegrania, jednocząc kibiców piłkarskich wokół ich pasji, a także zapewnimy niezwykłe możliwości i doświadczenia współpracując z różnorodną grupą lokalnych klubów. Ponadto chcemy użyczyć lidze naszego wizerunku, aby wzmocnić jej pozycję jednej z najszybciej rozwijających się lig w Azji i wesprzeć jej wizję stworzenia zaplecza, dzięki któremu ZEA zacznie odnosić piłkarskie sukcesy na arenie międzynarodowej. To z kolei jeszcze bardziej ugruntuje status ZEA jako światowego ośrodka sportowego i gospodarza wydarzeń w sporcie zawodowym, powiedział Szejk Majid al Mualla, Emirates Divisional Senior Vice President Commercial Operations, Centre.

 Podpisana na trzy lata umowa sponsorska gwarantuje widoczność marki Emirates i przestrzeń reklamową na stadionach w czasie turnieju Arabian Gulf Super Cup, który rusza 15 sierpnia. Linie Emirates wykorzystają również możliwość reklamy podczas wszystkich 182 meczów w ramach rozgrywek Arabian Gulf League, 45 spotkań Arabian Gulf Cup i 26 meczów ligi U21 transmitowanych przez telewizję. Przewoźnik otrzyma także możliwość promocji marki podczas gry, a także uzyska inne prawa sponsorskie. Ponadto linie Emirates skorzystają z praw do promocji na platformach Arabian Gulf League w mediach cyfrowych i społecznościowych, a także poprowadzą uroczystą prezentację trofeum w czasie ostatnich spotkań ligi.

Źródło: PRTL.pl

Sabina

Dodaj komentarz